2011. július 4., hétfő

Kirándultunk: A varázslatos Monchique

Ismét gyönyörü vidékre tévedtünk a hétvégén. Algarveban jártunk megint. A tengerparttól pár kilométerre húzódó hegyekben fekszik a termálvízéröl híres Monchique. 

Katt a nagyításhoz!

A burjánzó, üde növényzet között, források, patakok csordogálnak. Több termálhotel is megtalálható itt, de nem óriási épületek ezek, a természetbe illeszkednek. Csupán 20 percre a zsúfolt tengerparttól, a nyugalom szigetén találtuk magunk, teljesen más világba csöppentünk! Portugália ismét bebizonyította, mennyire ezerarcú kis ország!

Amíg én kirándulgattam, fantasztikus dolog történt. Rendszeres olvasóim száma meghaladta az 50-et! El sem hiszem! Soha nem gondoltam volna, hogy a családomon és a barátaimon kívül más is felém téved majd. Köszönöm az összes regisztrált olvasómnak! Az "újoncokat", Vicát, Évát, Katát, Petrát és Csoszit pedig szeretettel köszöntöm! Titkos vágyam, hogy még idén meglegyen a 100. követöm...

2 megjegyzés:

  1. Szia! Örülök hogy kirándulni voltatok, legalább én is gyönyörködöm a szép tájban. Még egy ország amit kicsit megismerhetek fotelből nézve.Nagyon kényelmes így. Úgy veszem észre hogy te is kissé blogfüggő lettél, én is állandóan nézem mennyien regisztráltak már. Jó érzés ha tudom hogy érdeklődéssel nézik az oldalam. Nekem is vágyam a bűvös 100 látogató. Októberben lesz 1 éves a blogom remélem sikerül elérni, de ha nem az sem baj! Szeretem csinálni az a lényeg az egészben!Bocsika a sok írásért!:-))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon hangulatos helyen jártatok!
    Gratulálok a sok rendszeres olvasóhoz :) !!

    VálaszTörlés

Köszönöm a hozzászólást!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...