2012. február 10., péntek

Egyszerü kis konyhai címkék (letölthetö)

A hétvégén nagy spájz/kamra átrendezésbe fogok, ezért már megkezdtem az elökészületeket. Amit csak lehetett, üvegekbe öntöttem és címkéket ragasztottam rájuk:


A címkéket én szerkesztettem, kinyomtattam, kivágtam (elég rusztikusan), feliratoztam és végül felragasztottam az üvegekre. Ha Nektek is tetszenek ezek a kis egyszerü címkék, töltsétek csak le!


Kattintsatok a képre, majd egér jobb gomb, kép mentése és kész is. Ha minden igaz, A/4-es méretben fog megjelenni.

Pin It

9 megjegyzés:

  1. Nagyon cukik!!!! Olyan jó a stílusérzéked.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes vagy, én is szeretem így felcimkézni és jópofákat gyártottál.Nagyon tetszik a blogod felső új része is !

    VálaszTörlés
  3. De jó! Micsoda ötleteid vannak! Na majd hétfőn a munkahelyemen! Majd ott kinyomtatok egy párat! Szuper! És köszi... :o)))

    VálaszTörlés
  4. Cukik a címkék :)
    Én is jobban szeretem üvegekben tárolni a fűszereket, sokkal praktikusabb és tovább elállnak.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszenek a címkéid :) Meg az üvegek is csuda jók lettek :) Én a szálas teáimat szeretném majd valami hasonló módon átcsoportosítani :)

    VálaszTörlés
  6. Ügyesen megoldottad, köszi :)

    VálaszTörlés
  7. De aranyosak! Átküldöm a Zuramnak, h nyomja ki nekem :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a hozzászólást!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...