2012. február 4., szombat

Fokhagymás morzsás spagetti

Én mindig is szerettem a nagyon egyszerü tésztákat, gyerekkori kedvencem a darástészta volt porcukorral. Ez a szeretet megmaradt, söt! Ezt a tésztát azoknak ajánlom, akiknek nincs éppen sok idejük fözöcskézni és nem bánják, ha a spagetti nem szaftos. Mert ez nem az. De én egy AKKORA tányérral bevágtam belöle, hogy el sem merem mondani. Rita konyhájából jött az ötlet, de nem teljesen követtem a receptet.


Hozzávalók:
  • 30 g vaj
  • 50 g zsemlemorzsa
  • 2+1 gerezd fokhagyma
  • 1-2 ek. olívaolaj
  • fél citrom leve
  • só, bors

A tésztának a vizet felteszem forrni. A zsemlemorzsát a vajon megpirítom, majd belereszelem a fokhagymákat és egy picit még pirítom. A morzsát félretesszük és ugyanebben a serpenyöben egy kis olajat hevítünk, amibe beledobunk 1 gerezd fokhagymát egészben, de szétnyomva. 1 percig hagyjuk pirulni. Levesszük a lángról, sózzuk, borsozzuk, belefacsarjuk a citromlevet és belekanalazunk 3-4 ek. vizet a spagetti fözölevéböl. A megfött tésztát beleforgatjuk ebbe a füszeres olajba, majd a fokhagymás morzsával megszórjuk. 15-20 perc alatt elkészül az egész!!!


1 megjegyzés:

  1. Először azt hittem hogy a grízestésztát emlegeted? Nagyon guszta ! Érdekes lehet hogy fokhagyma íz meg a morzsa de kikéne próbálnom ahhoz hogy tudjam hogy milyen ? Ha viszont azt mondod hogy finom és belaktál belőle akkor biztos úgy is van !

    VálaszTörlés

Köszönöm a hozzászólást!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...