2011. december 9., péntek

Játék 2. fordulója, portugál nyereményekért!

Itt is van a második forduló. Nagyon egyszerű a feladat. A két kép ránézésre egyforma, de a másodikon nem minden stimmel.
KATT a nagyításhoz!
Kép innen.
A jobb oldali hibás képen 8 különbséget kell megtalálni és ezeket elküldeni december 16-ig a judizinha17@gmail.com címre, az első kör megfejtésével együtt. (A megoldást így adjátok meg a félreértések elkerülése végett: az 1. sorban a 3. tárgyon van egy pötty vagy csatoljátok a képet, amin egyértelműen bejelölitek a hibákat!) Gyermek segítsége igénybe vehető :)

Remélem sokan jöttök játszani!! Aki már elküldte az 1. kör megfejtését, annak még egyszer természetesen már nem szükséges.

Mindenkinek jó mókát kívánok, hirdessétek a játékot!

6 megjegyzés:

  1. hmmm...gyorsban, míg nem felejtem el a blogos dolgokat elküldtem. gyerekek nincsenek itthon, szal ők most ebből kimaradtak :)

    VálaszTörlés
  2. És úgy lehet, h a hibás képen bejelölöm a hibákat és azt csatolva küldöm?

    VálaszTörlés
  3. Én is bejelőlve küldeném ha lehet:)

    VálaszTörlés
  4. Én is beküldtem a megfejtéseket.
    Köszi a játéklehetőséget!
    Üdv. Rita

    VálaszTörlés
  5. én is elküldtem a megfejtéseket :)

    mostanában találtam rá erre az oldalra. én is voltam kint fél évet Portugáliában ösztöndíjjal, imádtam, és a blogod visszahozza az emlékeimet :) meg persze ötletet is ad, h mit süssek karácsonykor! köszi :)

    Zsófi

    VálaszTörlés
  6. Hát lemaradtam a 2 fordulóról :-))),pedig a saját bloglistámba is már mikor felvettelek mert tetszik az oldalad !!
    Nagyi diós csodakiflit meg is sütöttem nagyon finom,pikk pakk elfogyott.
    Máskor jobban figyelek!!

    VálaszTörlés

Köszönöm a hozzászólást!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...