2011. szeptember 30., péntek

Majdnem Kinder Pingui

Kicsit kidöltem. Elkapott a nyavalyás nátha. De annyi eröm azért volt, hogy süssek valamit. Mostanában eléggé rákaptam a Kinder Pingui-re. A Nosalty-n pedig találtam is receptet, de végülis nem igazán követtem. Leegyszerüsítettem, mert nyamvadt voltam (vagyok). Az eredmény meglepöen fincsi lett! Hasonlít a pingvines tesójára, legalábbis feelingre. Lágy, habos és roppan a csoki a tetején! ( A bevonatot kissé elmaszatoltam. Ekkor már höemelkedéssel küzdöttem...)


Hozzávalók:

A kakaós piskótához:
  • 4 tojás
  • 12 dkg porcukor
  • 2 ek. olaj
  • 2 ek. víz
  • 10 dkg liszt
  • 4-5 dkg kakaó
  • 1,5 tk. sütöpor
  • rum(aroma)
Krémhez:
  • 2 dl tejszín
  • 1 csomag vaniliás cukor
  • 1 csomag habfixáló
  • 3-4 ek. porcukor
Bevonathoz:
  • fél tábla étcsoki

A sütöt 180 fokra elömelegítjük. A tojások fehérjét habbá verjük a porcuki 1/3 részével. A sárgákat a többi cukorral fehéredésig keverjük. Ebbe beleforgatjuk a habot. Beleöntjük a vizet, az olajat és a rumot. A lisztet, a sütöport és a kakaót elkeverjük és hozzáadjuk a tojásos habhoz. Egy kb. 30x18-as tepsit sütöpapírral kibélelünk és beleöntjük a masszát. Kb. 15 perc alatt megsütjük. Tüpróba!!! 
Amíg a piskótánk sül, a tejszínt habbá verjük a többi hozzávalóval. Hütöbe tesszük. Az étcsokit gözfürdön megolvasztjuk.
Ha a piskóta megsült, megvárjuk míg kihül, majd egy nagyobb méretü kör alakú szaggatóval köröket szúrunk ki belöle. Ezeket félbevágjuk és mindegyik aljára egy jó nagy evökanálnyi krémet halmozunk, majd rátesszük a tetejüket és vékonyan megkenjük öket az olvasztott csokival. Hütöben tároljuk, amíg van belöle. Nagyon fincsi, akár egy minitortával is felér.


Hoppá! Díjat is kaptam, mert sokoldalú vagyok :)

Köszönöm Teakert!

7 megjegyzés:

  1. Jobbulást neked! A pingui guszta lett! :)))

    VálaszTörlés
  2. De nem azért kaptad, hogy elpusztulj itt nekem sütés közben! Tessék visszabújni az ágyba! C vitmin és citromos tea!

    VálaszTörlés
  3. Mielőbb gyógyuljál meg! A sütid nagyon guszta lett,biztos nagyon finom! Gratulálok a díjhoz! Kúráljad magad és csak azután konyhatündérkedjél!:-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon guszta süti:)Én nem szaggattam volna köröket, csaksimán felvágom. Mit csináltál a leeső piskótával? Mondjuk én azt is megettem volna. Jobbulást neked:)

    VálaszTörlés
  5. A leesö piskótákat párom tejjel bekebelezte :) Persze, simán fel is lehet vágni, csak én tegnap hösködtem és szaggattam, majd kidöltem :D

    Köszönöm lányok a kedves szavakat, ma már egy hangyabokányival jobban vagyok. Biztos a süti miatt...

    VálaszTörlés
  6. http://gasztro-szepseg-es-sokmas.blogspot.com/2011/09/sokoldalu-blogger-dij.html

    Kukk be hozzám

    VálaszTörlés
  7. Jobbulást Neked! Ez a gömbölyű pingvinke biztosan nagyon finom!! Nekem is van egy receptem, már terveztem, hogy megsütöm. Kíváncsi leszek, miben hasonlít vagy különbözik. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a hozzászólást!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...