2011. december 10., szombat

Túrókrémmel töltött zsemle (édes)

Ismét egy vendégszakács a blogon: az Anyukám!!! Mivel itthon vagyok, így kevesebbet sündörgök a konyhában, viszont Anyukám készít olyan dolgokat, amiket én soha. Ilyen például ez a túróval töltött zsemle. Ugyanis (mint már említettem) én nem szeretem a túrót. Apukám kérésére készült ez a finomság, amit a nagymamám receptje alapján készített el Anyuci. Elmondások alapján, isteni lett!


Hozzávalók:
4 főre
  • 4 db zsemle
  • 25 dkg túró
  • kb. 10 dkg cukor (ennél lehet többet és kevesebbet is tenni bele)
  • 1 csomag vaníliás cukor vagy 1 tk. vanília aroma
  • 1 tojássárgája
  • 1 pohár tejföl

A zsemlék tetejét levágjuk, ez lesz majd a kalapja. Kivájjuk a talpak belsejét. A többi hozzávalót összekeverjük és a zsemlék kikapart részét is hozzáadjuk. A zsemléket cukros-vaníliás tejben megforgatjuk. Tepsibe állítjuk őket és megtöltjük a túrós krémmel. A "kalapokat" is beleforgatjuk a tejbe, majd a zsemlék tetejére tesszük. 180 fokos sütőben kb. 30 perc alatt megsütjük.

TIPP: Anyukám banánkarikákkal bélelte ki a zsemléket mielőtt megtöltötte volna a túrós krémmel.

Ne felejtsétek, még tart a JÁTÉK!!!

7 megjegyzés:

  1. Jó! Kicsit továbbfejlesztem! Majd megmutatom!
    Viszem!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finom, én is készítettem már ilyet. :))

    VálaszTörlés
  3. Imádjuk! Nálunk rendszeresen készül, én a tetejére is teszek tejfölt, és úgy sütöm. :)))

    VálaszTörlés
  4. Nálunk is anyukám készítette sokszor! Abbahagyhatatlan! :)

    VálaszTörlés
  5. Nálunk is anyukám és nagymamám készítette sokszor:) Nagyon finom. A banános bélelés se lehet rossz.

    VálaszTörlés
  6. Na, nálunk még senki nem készítette, kilógok a sorból, de majd megtöröm a hagyományt :)

    VálaszTörlés
  7. A mamás sütött ilyen finom töltött zsemléket. Szeretjük mi is. Tényleg, de rég csináltam! Nagyon jó ölet a banános plussz!

    VálaszTörlés

Köszönöm a hozzászólást!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...