2011. április 13., szerda

Toklász vs. kutya

Ma nagy riadalom ért. Reggeli séta közben a kutyusom elkezdett furán viselkedni. Az arcát a mancsával piszkálta, azt hittem az orrát csiklandozza valami. Aztán látom ám, hogy a szemét próbálja vakarni. Megnéztem és azt látom, hogy egy tühegyes toklász ékelödött be a szemgolyója fölé, a szemhéja alá, belülröl. Gyorsan haza, hívom a párom, mi a helyzet és hogy indulok a dokihoz. Mondta várjam meg, haza tud jönni a munkából. Addig én simogattam szegénykét, vigyáztam, ne nyúljon a szeméhez. Aztán megérkezett a másik gazdi is, elkezdte vizslatni a szemét, amíg én öltöztem. Aztán kiabál, hogy menjek gyorsan. Miközben széthúzta a kutyink szemhéját, ö olyan szerencsésen forgatta a szemét, hogy kifordult a toklász, én meg ügyesen kiszedtem. Úgy néz ki, semmi gond nincsen, nem sértette meg a szemét, de azért kamillával borogatom majd és figyeljük, tényleg minden rendben van-e vele. Szóval ezért sem volt nagy kedvem fözni ma...

3 megjegyzés:

  1. Jaj, de megijedtem!
    Örülök, hogy szerencsésen végződött!!
    P.:N:J.

    VálaszTörlés
  2. Egyem meg a szívetek!:)) Brendát nekem toklász tette süketté még rég, átlukasztotta a dobhártyáját. Sok-sok éve állandó gyulladásban van a füle, barna fertelem folyik belőle. Megkínlódik az biztos. Jimmynek meg egyszer épp a kerti csapból engedtem a vizet a vödrébe, amikor megláttam, iszonyúan fel van dagadva hátul a lába. Hirtelen történhetett, mert addig semmit sem vettem észre. Azonnal dobtam be a kocsiba, be az orvoshoz. Vagy tíz centi hosszú kaparóval tisztította ki -állva, érzéstelenítő nélkül. Végig vele voltam, ahogy mindig -még műtéteknél is mindegyikkel- de rossz volt nézni. Azt mondta a doki, toklász mehetett fel, betokosodott, begyulladt. Baromi nagy szerencsétek volt, hogy nem vakult meg szegénykém, pláne hogy észrevetted időben. Na meg, hogy nem befelé haladt, hanem kitudtátok piszkálni.

    VálaszTörlés

Köszönöm a hozzászólást!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...