2012. február 29., szerda

Kakaós csigát, de gyorsan!

Káposztás bableves volt az ebéd és mellé szerettem volna valami laza másodikat. Nagyon megtetszett Barbinál ez a gyors kakaós csiga recept. Az eredeti Gesztenyénél jelent meg diós változatban, biztos, hogy legközelebb úgy is kipróbálom!


Hozzávalók:
  • 25 dkg túró
  • 25 dkg liszt
  • 50 ml tej
  • 5 ek. olaj
  • 10 dkg porcukor
  • csipet só
  • 1/2 csomag sütöpor
Töltelékhez:
  • olaj
  • 4 ek. porcukor
  • 2 ek. kakaó


 Gépi mixerrel a túrót elkeverjük a porcukorral, majd apránként beleöntjük a tejet és az olajat. A sütöporos lisztet hozzáadjuk, ekkor már a kezünkkel dolgozunk. Összeállítjuk a tésztát, majd téglalap formára nyújtjuk. Kevés olajjal megkenjük és a porcukorral elkevert kakaóval megszórjuk.


Feltekerjük és 2 cm-es darabokra felvágjuk. Sütöpapírral kibélelt tepsire rakjuk a kis csigákat és 180 fokos sütöben, kb. 20 perc alatt megsütjük öket.

19 megjegyzés:

  1. Nagyon guszták lettek nálad is!

    VálaszTörlés
  2. Én is csináltam ilyet a hétvégén, azt villámgyors csigának titulálták, túró helyett krémsajttal, nagyon finom volt!

    A villámgyorstól viszont kicsit odébb van, a kész leveles tésztás csigád viszont tényleg az:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A leveles csigánál gyorsabb nincs! Szerintem. De ez is tényleg nagyon hamar megvan, nem kell keleszteni stb... Ez nem villámgyors, de ez is nagyon fürge :D

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ínycsiklandó látvány, csodás képeket készítettél! Örülök, hogy Gesztenyét is említed, mert bizony ezzel a recepttel igen beletrafált!! Már meg sem tudom mondani, hányan sütötték meg és hányan hálálkodnak érte a mai napig! De megenném most én is! :))

    VálaszTörlés
  5. Én is készülök egy hasonló finomsággal a hétvégén, Gizinél is van egy ilyesmi recept. Nagyon tetszetős:) Köszi a zabpelyhes pancake receptet, megcsináltam és isteni finom lett:)

    VálaszTörlés
  6. Nálad is megcsodálom, mint más blogokon! Nagyon guszta, most már tényleg nekem is meg kell sütnöm! :o)))

    VálaszTörlés
  7. holnap reggel, a naptári tavasz tiszteletére hamar hamar. Megsütöm :)

    VálaszTörlés
  8. Guszta ez a kakaós csiga ! Nagyon finom jó puha lehet a tésztája biztosan a túrótól!

    VálaszTörlés
  9. Hű, a kakaós csiga nálam nagy kedvenc! Szemrevalóak lettek a Tieid! :)

    VálaszTörlés
  10. Én ezt a receptet most látom először, de már mentem is! A zabpelyhes palacsintádat már megsütöttem, tényleg isteni lett! Köszi a receptet és hogy megtisztelted a blogomat! :-)

    VálaszTörlés
  11. Cukik a csigák!!! A fotókért meg teljesen odavagyok, már olyan tavasziasak!!!!!!!!!!!!!!!! Ügyi vagy, mint mindig! és köszi a szurkolást. Már nemsokára jöttök haza.....:-)

    VálaszTörlés
  12. Köszi Mindenkinek a csigák nevében is :)

    VálaszTörlés
  13. éééééés harmadszorra is, innét :) köszi.

    VálaszTörlés
  14. De jóóó!
    Annyira örülök, hogy neked is bejött, tényleg sokan megsütötték már:-))
    Az eredeti recept valójában a Vidék íze 2009.februári számában jelent meg. Nálunk azóta nagy kedvenc!

    VálaszTörlés
  15. Válaszok
    1. Szia Gesztenye! Nem szállt el! Még egyszer köszönöm a szuper receptet!!!

      Törlés

Köszönöm a hozzászólást!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...